söndag 1 augusti 2021

Aktiv söndag

Vi hade Stella och Nova över natten och Stella vaknade redan sex i morse. Vi smög ner och gjorde i ordning frukost som vi satt ute och åt. Det gäller att njuta så länge det går att sitta ute och äta. Klockan åtta vaknade Nova och sen var det full fart på tjejerna. En utflykt till en lekpark i närheten gjorde vi. Att åka rutschkana och att gunga, är alltid uppskattat. 

Efter lunch körde vi hem tjejerna och jag gjorde mig redo och åkte till Sara och William i Örebro. Vi åkte till Marieberg köpcentrum och fyndade lite. Jag köpte mig en ny kalender. Älskar när ett nytt läsår startar och jag får skriva in roligheter i kalendern. 

När jag kom hem, fixade min man mat åt oss. Sen bytte jag om och gick runt i mina träningskläder i en evighet. Det var för att motivera mig själv till att ge mig ut. Jag var trött och hade noll lust att ge mig ut. Men jag ignorerade det och tog en kort tur. Det gick finfint och efteråt plockade jag lite blåbär. Vi har tre blåbärsbuskar och de levererar bra med blåbär, men jag tror jag ska köpa ännu fler buskar.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar