söndag 27 mars 2022

Sista veckan i mars

Tänk att det snart är april! Snart har jag jobbat tre månader i min nya roll och tjänst. Jag trivs oerhört bra och har inte haft det tråkigt en sekund. Arbetsdagarna har aldrig gått snabbare. Dagarna fylls av olika aktiviteter och ändå stressar jag aldrig. En upplevelse jag aldrig  upplevt förut i skolans värld. Tidigare har arbetsdagarna innehållit hög belastning och dåligt samvete över uppgifter som fått vänta. Jag har nästan bara erfarenheter av att arbeta åtgärdande och tyvärr har åtgärderna många gånger skett i ett sent skede. Nu arbetar jag strategiskt och planerande hela tiden. Det är ovant och väldigt, väldigt stimulerande. 

Mars månad har inneburit en hel del träning, umgänge med familj och vänner. Padelspelet går bättre och bättre, liksom styrketräningen. Under april ska jag genomföra en egen träningsvecka med minst ett träningspass per dag. Men först ska sista veckan i mars klaras av. Under den här veckan ska jag hinna med många roliga aktiviteter. 


Nova spelar ukulele 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar