torsdag 27 juli 2023

Lite pyssel, fika och springtur

Sofie och jag var och shoppade idag. Jag köpte bland annat en traktor med släp som barnbarnen själva kan "cykla" på. William kommer bli överlycklig. Jag längtar tills jag får se hans min, när han ser den. Vi fikade förstås också. Ingen shopping utan fika!

Efter lunch åkte min man och jag och lånade syrrans släpkärra. Vi tog bort altangolvet på den inglasade delen och körde det till tippen. Steffanie kom och övervakade arbetet och så fikade vi igen. 

Jag körde tillbaka släpkärran till syrran. Hon var precis på väg ut för att springa och jag kände att det var synd att jag inte tagit med mig springkläder, eftersom vi då hade kunnat ta en tur tillsammans. Istället åkte jag hem, åt en brakmiddag, bytte om och gav mig ut på en tur. 

Herregud vad segt det är att springa om kvällarna! Som tur är var jag mest trött i händer och armar ikväll och träningsvärken i magen påverkade inte heller. Så idag gick det ok att springa. Kanske blev jag upppiggad av mina glassfärgade tights. För en gångs skull var jag nästan färgkoordinerad. Ingen jag mötte missade mig i spåret, ha, ha!

Min man och jag. 


Här syns det att pergogolvet är borttaget.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar