söndag 5 maj 2024

Sju kilometer in på kontot

Det skulle bli regn idag, men det har uteblivet, än så länge. Lite molnigt, men annars väldigt skönt ute. Marlene och jag tog favoritrundan i Sandviken. Hon har inte sprungit på flera veckor, jag var sliten efter en natt med barnbarn. Inte för att barnbarnen varit uppe i natt, utan för att jag sover "med ett öra öppet" hela natten och vaknar till vid minsta rörelse. 

Så jag tänkte att det kan bli en kort joggingtur och en längre promenad. Men Marlene orkade utan bekymmer att jogga 7 kilometer och mig drog hon med. Ibland förvånar man sig själv. Slutresultatet blev precis tvärtemot: längre joggingtur och kort promenad. Fåglarna kvittrade, det var lite blött och lerigt på några ställen, men annars helt ok. 














📷 Marlene 

📷 Marlene 

📷 Marlene 

📷 Marlene 

📷 Marlene 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar