onsdag 17 juli 2024

Kort springtur med lite efterföljande stretch

Vaknade och hörde regnet smattrande mot rutan. Visste att jag hade ett litet ärende till jobbet och att jag planerat en springtur på morgonen. Långsamt masade jag mig ner till köket, öppnade altandörren och kände att temperaturen var behaglig. Jag gjorde i ordning min frukost och tände ljus för att mysa till det lite. Skönt att äta i lugn och ro med regnet som enda ljud i bakgrunden. Ingen stress, bara vara och för en gångs skull vaknade även min man tidigt och höll mig sällskap. 

Jag förhandlade lite med mig själv, innan jag bestämde mig för att jogga till jobbet. Två flugor i en smäll och jag tycker inte det är obehagligt att springa när det regnar på sommaren. Det känns till och med skönt att bli lite svalkad.  När jag kom fram till jobbet insåg jag att jag glömt en viktig nyckel. Så jag fick ringa dit min man som väntade medan jag gjorde mitt ärende och sen skjutsade hem mig. 

När jag kom hem stretchade jag lite. Är så himla stel!





Inte så farligt blöt ändå 😀

Stå i spindel, kallade idrottsläraren 
det här för. Under mellanstadiet 
tävlade vi om vem som kunde stå längst.

Skönt för bröstryggen!






Sidoplanka där höften höjs och sänks







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar