söndag 10 mars 2019

Elvis, Cash, The Killer & Me

När min man fyllde i januari fick han en biljett till Brolles show "Elvis, Cash, The Killer & Me. En trerätters middag ingick och jag var så nöjd över att ha hittat en så bra present. Tyvärr var min man fortsatt genomförkyld igår, så jag frågade om syrran ville följa med istället, vilket hon gärna gjorde.

Maten var väldigt god. Tidigare när jag varit på sådana här arrangemang, har vi blivit besvikna på portionerna. Det blev vi inte denna gång. Portionerna var väl tilltagna och personalen var snabba och supertrevliga.

Föreställningen var också väldigt bra. Nu är min man mer förtjust i den här typen av musik, än vad jag är. Men vi njöt av musiken och dansarna. Tydligen var gårdagens show den sista.





Vilken toppenbild, ha, ha! Jag ser ut att ha gulsot och syrran är likblek .. 

Jag har en ny present på gång till min man. En ännu bättre :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar