lördag 9 mars 2019

Världens bästa start på helgen

Ja, när jag tittade ut i morse blev jag ju inte så peppad direkt över att se snön vräka ner. Suck! Desto bättre att jag och Kinna hade en date i gymmet. Även om jag inte kände mig hundra, hade jag ingen feber, ingen halsont så jag tänkte att jag kan ju alltid gå dit och peppa Kinna. Bänkpress ska jag väl ändå orka, tänkte jag.

När vi väl var där gjorde vi pb i bänk gällande antal set och sammanlagd vikt. Vi blev väldigt peppade och den känslan tog vi med i marklyften. Det slutade med att vi båda gjorde pb på 75 kilo, high-five på det!

Som vanligt fikade vi efteråt och myste. Träning och fika är bästa kombinationen en lördag förmiddag. Den där sköna känslan av att vara stark och kapabel är svår att slå.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar