lördag 23 mars 2019

Min lördag

Det blev lite träning idag också. Jag var tvungen att kolla om jag verkligen klarade att lyfta tyngre i bänkpress. Tre set med treor om 40 kilo visade att jag har blivit starkare. Igår tänkte jag att det kanske var tur, fel på vikterna eller felräkning. Härligt att jag är starkare!

Vi fikade på "Smakbiten", där är det så mysig miljö! Sen shoppade jag två blusar. Nu när lite varmare tider stundar, är det skönt med svala blusar. Nu för tiden måste jag alltid prova långärmade blusar, så de inte stramar eller är för små över biceps.

När jag kom hem, tvättade jag och städade. Steffie kom och hälsade på och vi åt en varsin glasstrut i solskenet i lä på altanen. Faktum är att jag har hängt tvätt ute för första gången i år. Det torkar bra i blåsten och jag älskar doften av lakan som torkat ute.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar