onsdag 6 mars 2019

Obegriplig trötthet

Den här veckan har jag hittills varit fruktansvärt kvällstrött. Redan vid åttatiden om kvällarna börjar tröttheten smyga sig på. Det är som om någon har dragit ur kontakten och jag blir helt energilös. Varje kväll brukar jag läsa och då behöva tvinga mig själv att sluta, för att få rimlig sömntid. Men så är inte fallet nu, istället orkar jag inte läsa alls och somnar halv nio, nio. Jag vet inte varför jag är så kvällstrött just nu. Min man är genomförkyld och kanske är det en förkylning som ligger och lurar och påverkar mig. Snuvig är jag, men jag har inga fler symptom, än så länge.

Om dagarna känner jag mig energifylld som vanligt, så jag ska inte klaga. Dessutom är det redan onsdag idag och snart helg. Till helgen har min man och jag lite planer. Hoppas bara att han är frisk tills dess!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar