torsdag 14 november 2019

Transportjogg och bänkpress

Kände mig så nöjd i morse när jag packade träningskläder, joggingskor och mellis plus matlåda. Det blev en väska i vardera hand på väg till jobbet. En 3,7 kilometer lång farmers walk, ha, ha. När klockan var fem stod jag ombytt och färdig för en transportjogg hem utan väskor i släptåg. Det gick riktigt bra,  även om jag kände mig trött. När det var som tyngst hade jag mantrat "bara lite till" i huvudet.

Väl hemma stod mannen med maten redo. Älskar att äta direkt efter träningen. Ja, ja mina barn skulle nog påstå att jag älskar att äta oavsett tidpunkt och det ligger väl något i det....

Efter maten bytte jag om till torra kläder och gick ut och bänkade. Jag använde slamballen och gjorde knäböj. Tyvärr krånglar min högra axel när jag gör knäböj med stång. Men med slamball i famnen går det finfint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar