lördag 16 november 2019

Härliga lördag!

Sovmorgon till klockan sex, vad sägs om det? Tyvärr har jag känningar om nätterna av värmevallningar igen. På en 1-5 skål skulle jag uppskatta att de än så länge är 1 och således rätt harmlösa, men irriterande nog! Men jag är nöjd över att sova ostört i sju timmar.

Här regnar det idag så jag ringde Sofie vid halv nio och frågade om vi skulle ta Stella med oss på en fikastund. Strax efter nio åkte vi till Söta Kringlans café och myste där en stund, innan vi åkte och köpte godis och en bamsetidning till Stella.

När jag kom hem strax efter 11 bytte jag om och joggade fem kilometer i regn. En person som promenerade mötte jag, annars var det jag, regnet och Styrkelabbet i lurarna. Idag kände jag mig trött i benen. Det gäller att öka längd och antal pass per vecka långsamt när jag haft så långt uppehåll. Mina benhinnor brukar krångla när jag forcerar alltför mycket. Än så länge känns det helt ok i alla fall.

Nu har jag ätit lunch, duschat och ska snart åka iväg tillsammans med min man på en konsert jag fick i födelsedagspresent.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar