lördag 27 februari 2021

Vårkänslor

Nu börjar vårkänslorna komma på allvar. Sara, William och jag var till en lekpark igår. William gungade och åkte rutschkana. I morse åkte jag hem i strålande sol. När jag kom hem dammsög jag bilen. Herregud vad skräpigt det blir snabbt i bilen! Smutsig är den på utsidan efter allt åkande i regnrusk, men det tar jag hand om en annan dag. 

Förutom bilen, har jag också gjort en första städning av altanen. På måndag kommer Stella och Nova hit, då förskolorna är stängda. Om vädret är fint, kan vi vara på altanen. Vi behöver allt ljus vi kan få nu! 

Jag har yogat i 55 minuter idag. Det blev fokus på höfter och bröstrygg. Är ljuvligt avslappnad nu. Älskar Yin yoga, den är så himla bra!

Här kommer lite fler bilder från mitt besök hos Sara i Göteborg.



 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar