måndag 5 april 2021

Slut på påskledigheten

Påsken har varit riktigt fin med mycket familjetid. Steffanie har firats (fyller 28 år idag). Sara och William var här. Tack och lov att han är en sådan ängel och klarar bilresan om drygt 30 mil! 

Här har han gungat, lekt med klossar. Vi gick på skogspromenad och i morse blev det troligen årets sista pulkaåkning. Tur att snön smälter bort snabbt, för gud vad deppig det kändes när allt var vitt igen! 

Jag har haft två tunga veckor med förkylning och allergi. Min energi har varit i botten. Men jag har ändå rivit upp ett hallgolvet som jag har behandlat. Det ska behandlas ytterligare innan det blir helt färdigt,  men jag är redan nöjd. 







Före lutning och slipning


Efter lutning, slipning och behandling av olja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar