söndag 3 oktober 2021

Provar nya produkter från Maria Åkerberg

Idag hämtade min man ut paketet med krämer från Maria Åkerberg. Själv är jag fortfarande förkyld. Ingen covid, men jag är snuvig, har huvudvärk,  halsont som kommer och går och slemhosta. Dessutom har jag tappat lukt och smak. Det känns som en klassisk rejäl förkylning. Jag går mellan sängen och tv-fåtöljen. Min kropp värker av allt vilande, så jag försöker gå ner till källaren,  lägga i tvätt, hänga och vika tvätt. Jag blir svettblank i ansiktet och tänker att det inte är klokt att bli det för så lite. 

Så tog jag en lång värmande dusch och provade ett par av produkterna från Maria Åkerberg. Tyvärr kan jag inte säga vad de doftar. Men den vita ögon lermasken, kändes svalkande och uppstramande. Jag tycker området under ögonen blev blekare efteråt. Så den är nog även bra för personer med mörka ringar under ögonen. Jag vet inte om jag blev mindre svullen eller om påsarna under ögonen minskade. Just nu känns det som jag är ovanligt svullen, men skön var masken i alla fall! Sen la jag på Eye Cream More och den kändes också bra. 

Royal facial oil more, har jag haft länge. Det här är min andra flaska. Den är perfekt för min torra, sköra hud! 






Det märks vilket märke jag gillar...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar