torsdag 28 april 2022

Lite bilder från hotellet Pegasos

Typiskt nog har jag blivit förkyld. Jag har ont i halsen och huvudet. Så idag blev det en dag under parasollet. Två böcker har jag läst ut idag och åtta hittills under veckan. Fyra böcker har jag kvar att läsa. Om de tar slut får jag lyssna på podar. 

När solen gick ner tog vi en kvällspromenad. Det doftar nyslaget hö, fuktig jord och citronträdens blommor. Vi gick i långsamt mak och njöt av dofterna och att det var helt vindstilla. Det var helt underbart. Idag kom jag inte upp i mina 20 000 steg,  men det gör inget eftersom jag gått fler steg andra dagar. 

Min frukost idag







Det är inte mycket folk vid havet.
Än har inte säsongen kommit igång.
Solstolarna är precis vid hotellet. 

Bilden är tagen från trappan till vår
våning (2).


Skönt att ligga i skuggan idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar