lördag 30 april 2022

Mitt stegmål i april är uppnått

Trots en resdag och en envis förkylning, har jag klarat mitt mål om 20 000 steg per dag. Det är till och med så att snittet blev 20 711 steg. Ingen annan månad har jag lyckats gå så många steg. Jag tycker själv att jag har blivit tåligare i fötter och ben. Efter milen idag till exempel kände jag Ingen trötthet i fötter eller ben. Annars kan jag bli rejält trött i ben och höfter. Ibland har jag känt att jag skulle vilja skruva av benen som på en barbiedocka, för att slippa känna mig så trött i höfterna. 

Nu ska jag fundera över vad maj månad kan ha för mål. Det finns ett par saker jag har funderat på, men jag har inte bestämt mig än. I morgon är det resdag igen, så inget kommer ske första maj i alla fall. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar