fredag 22 juli 2022

Lite uppdatering

Nej, gaveln är inte färdigmålad! Igår var det för varmt. Färgen torkar på tok för fort i värmen. Istället badade jag hos Sofie i deras pool. Steffanie, Sara och William var också där. 

På allvar, mina händer och armar värker så jag har svårt att sova. Ikväll har jag tagit Ipren. Bra med lite vila för musklerna under ett par dagar. Jag tror jag har en eller max två dagars målningsarbete kvar.

Idag var jag med barn och barnbarn till Berget i Degerfors. Sen fikade vi på samhällets fik som en gång i tiden hette Märtas, men nu heter något annat. Det var mysigt! På eftermiddagen åkte Sara, William och jag till Örebro. På kvällen gick Sara och jag ut och åt. 

Pannkakor och mjölk är mums!

Jag har kokat blandsaft

frukost utomhus i skuggan

Berget










































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar