onsdag 22 februari 2023

Min dag

Vaknade utan halsont, men kände att min andedräkt liknade en död råtta. Stackars min man som fått utstå den under natten! Men det blev bara motion idag i form av promenad till och från jobbet. Det gick betydligt lättare att promenera idag. Kanske kan jag jogga en långsam tur i morgon.

Min arbetsdag har bestått av nationellt prov i engelska 5 och en mängd rutinmässigt knappande av uppgifter på datorn. Jag har skrattat mycket idag, till och med så tårarna rann. Det är skönt, eftersom jag kan sakna det ibland från min tid på OP-skolan i Örebro. 

På väg hem hann jag prata med två av mina tre döttrar. Det är alltid uppskattat att prata med dem, att få ta del av det som händer i deras liv. Ibland är det småsaker och ibland är det större saker.

En 20 år gammal bild på mig


E




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar