torsdag 7 december 2023

Styrketräning och yoga

Ikväll fick jag äntligen sällskap av Marlene på gymmet. Vi gjorde pulldowns, två benövningar i maskin, låg rodd, magcrunches och knäböj. Det var längesedan jag tränade knäböj och det märktes. För en gång skull var det inte fullt med folk på gymmet, vilket var jätteskönt!

Senare på kvällen blev det ett yogapass. Det är skönt att stretcha och jag känner att jag blir bättre och bättre på att slappna av och hålla ut i de olika ställningarna. 

Vad skönt att det är fredag i morgon! Nu börjar jag räkna ner till julledigheten. Familjemys, god mat och att gå runt i underställ hela dagarna, det blir så härligt och jag längtar! Jag har beställt böcker, så jag får lite nytt att läsa under ledigheten. 

Lite macka slank ner efter träningen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar