lördag 13 januari 2024

Lördag med familjen

I eftermiddags var hela familjen här för att fira min man. Han ville firas med glass och tillbehör. Det var populärt hos barnbarnen. Till och med Elsa smakade på lite glass. När alla i familjen fyller huset blir jag närmast förvirrad av alla spädbarn.  "Var är Svante", frågade jag oroligt. Varken Steffanie eller Albin höll honom. Här, svarade en röst, det visade sig att Sofie höll honom. De stora barnbarnen lekte med uppblåsta ballonger på övervåningen. Småttingarna sov om vartannat. Det är mysigt att ses hela familjen, men det blir tomt när alla åker hem till sig. Snart får några barnbarn sova över!

På förmiddagen hann jag med en promenad till stan. Inte en dag utan att promenera, ha, hha. Nu vill jag hålla I så gott det går, när januari har börjat så bra. Ett yogapass blev det också på kvällen. Fortfarande har jag träningsvärk efter onsdagens corepass. 






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar