tisdag 13 augusti 2024

Kort löptur

Igår tog den andra dosen av tbe-vaccinet. Jag vet inte om det var något uppiggande i dosen, men jag var uppe till 23 och sov dåligt hela natten. Ska det aldrig bli morgon, tänkte jag. Knepigt nog vaknade jag i vanlig tid trots allt. Sen följde en väldigt stillasittande dag med kompetensutveckling och jag var pigg tills efter lunch. Då slog tröttheten till rejält och jag fick på riktigt kämpa för att hålla ögonen öppna. Fast jag var inte den enda som kämpade, kan jag avslöja. Vid 16- tiden gick jag hem med, som det kändes, grus i ögonen. Så trött!

Efter ett uppiggande telefonsamtal med yngsta dottern, så bytte jag om och gav mig ut på en springtur. Kroppen kändes förvånansvärt bra och tre kilometer kändes riktigt bra. Men längre sträcka än så var inte aktuellt. Nu ska jag duscha och fortsätta läsa en bok, som tyvärr verkar oerhört dålig.





Funderar på vilka skor jag ska välja till
Tjejmilen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar