torsdag 20 juni 2019

Både träning och motion

Började dagen med ett gympass. Idag blev det bänk och böj. Kroppen kändes mer redo idag och trots att passet varade nästan  dubbelt så lång tid som det i tisdags, kände jag mig piggare efteråt.

När jag kom hem lagade jag mat: spagetti, köttbullar och tomatsås. Gud vad det är tråkigt att laga mat! Alltid är det något jag misslyckas med varje måltid. Idag blev spagettin överkokt. Suck!

Nåja, efter maten städade och tvättade jag. Sen åkte jag och hälsade på Stella och Nova. Man glömmer snabbt hur små och sköra de är de där nyfödda, söta. Nu är hon en vecka gammal. En perfekt liten tjej med långa ögonfransar och långt, mörkt hår.

På kvällen gick Katta och jag en promenad runt sjön Gryten i Degerfors. Vi trodde det skulle börja regna, men det kom inte en endaste droppe. Så skönt att promenera i närheten av vatten, skog och all härlig grönska. Bästa tiden är nu!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar