torsdag 23 januari 2020

Tio saker du kanske inte visste

1. Jag dansade balett från tre års ålder fram tills jag blev tolv. Fortfarande älskar jag att röra mig till musik.

2. Jag avskydde skolidrotten under högstadiet och skyllde på att jag inte kunde delta på grund av mina blödande eksem.

3. Min mamma var tysk och kom till Sverige efter kriget, vilket innebär att jag är andra generationens invandrare.

4. Jag har blått bälte i karate. Det tränade jag när jag var 38-40 år.

5. Jag började träna regelbundet först när barnen var utflugna.

6. Jag gick på ridskola och tog lektioner en gång i veckan mellan mitt mellersta och yngsta barn. Drömde i åratal om egen häst.

7. Jag spelade klarinett i flera år och därefter tvärflöjt, djembetrumma.

8. Jag var ensamstående mamma i tre år, men kände mig aldrig ensam.

9. Jag har haft tre längre förhållanden och alla heter Thomas och är födda i januari med endast några dagars mellanrum.

10. Jag älskar att utvecklas och blir uttråkad om jag inte får utmaningar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar