tisdag 25 februari 2020

Oj, vilket överkroppspass!

Idag var det tjockt med folk på gymmet och vi började som vanligt med uppvärmning på löpbandet. Men sen gjorde vi tre olika övningar för överkroppen med kablar och tampar. Sen blev det bänkpress förstås, chins och dips. Efter det var vi riktigt möra i axlarna. Lite benspark som tar framsida lår, sen var vi trötta och nöjda. I princip blev det en timmes överkroppspass. Det här jag nog aldrig varit med om tidigare. Tänk om vi kunde få riktigt snygga biceps och ryggmuskler. Det vore inte dumt.

Idag promenerade jag till jobbet och höften höll. Jag har märkt att jag får lite känningar när jag sover. Sara tycker att jag har en alltför hård säng och har tipsat om bäddmadrass som formar sig efter kroppen. Jysk hade erbjudande på bäddmadrasser. Så idag köpte min man oss två nya. De ska ligga 3-5 dagar innan man kan sova på dem, eftersom de var så hårt ihoprullade. Blir spännande att testa dem!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar