lördag 29 februari 2020

Rivstart!

Igår kände jag mig hängig och gick hem lunch och sov. Strax före fem var jag på aw och bowlade. För en gångs skull gick det riktigt bra att bowla. Jag ledde när en arbetskamrat plötsligt upptäckte att jag hade staket uppställda på rännorna. Ha, ha inte undra på att det gick bra!. Vid 24-tiden var jag hemma igen. Trots att jag drack alkohol  och somnade sent, vaknade jag halv sju i morse. Visserligen med rejäl huvudvärk, men ändå sådär uppåt som msn blir efter en lyckad kväll.

Kvart i åtta hämtade jag Sofie och vi drog till gymmet. Idag valde vi att göra fyra set i bänkpress och fem i knäböj. Allt kändes märkligt nog lätt. Min vänlighet från gårdagen var borta och jag hade så mycket energi att det riktigt sprakade om mig. Älskar verkligen den känslan!

När jag kom hem städade jag hela huset, körde bort skräp till tippen och köpte mig lite vårblommor bland annat tulpaner. Ikväll är jag gräsänkling och njuter över att få rå om mig själv.






Jag köp

Här är en annan variant på vad med smalare hals




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar