torsdag 30 april 2020

30 år idag

Tänk att det var trettio år sen vi blev tillsammans min man och jag! Vi firade med god mat som min man fixat. När jag tränade, lagade han mat. Det blev grillad fläskfilé, oxfilé, majs, grön sparris, tomathalvor och till det serverades klyftpotatis, ostkräm och vitlöksbröd. Vi skålade i öl. En lugn och fin kväll, precis som vi vill ha det.



Jag tror det här är den första bilden på oss tillsammans.
(Julen 1990) Jag är gravid i tredje månaden och mår illa konstant.
Man ser att jag inte är den typen som blir glowig av
graviditet.....

Våren 1991 och jag mår inte illa längre men är trött på att vara
gravid. Jag misstänker att det var påskmiddag 1991.            

Sommaren 1993 och Steffanie ligger antagligen I
vagnen och sover medan vi äter. Återigen är vi
hos mina föräldrar på mat.

Hela familjen till cykel. Jag har Steffanie på min cykel och min man har Sofie. Sara cyklar själv förstås. Kanske var det sommaren 1995.

En bild från sommaren 2017 på min man 

Jag och min man 2017. Vi har få bilder på oss tillsammans. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar