onsdag 15 april 2020

Blåsigt värre

Det skulle ju vara fint väder idag! Istället är det halv storm och är det något jag avskyr,  är det stormar.  Men jag trotsade vädret och gick en promenad i nästan 1,5 timme. Jag lyssnade på podd och försökte ignorera alla träd som vajade. Det är väl inte särskilt förnuftigt att ta skogspromenad när det stormar, men jag klarade mig den här gången.

Idag cyklade jag till och från jobbet, så sammanlagt har jag motionerat två timmar idag. Träningsvärken efter gårdagens pass, smyger sig på mer och mer. Allra värst är det i nacken och övre delen av ryggen. Måste ha varit sidoplanka som gjorde det, har ingen annan förklaring.

Annars är jag rätt deppig över att jag hör att fler och fler blir drabbade av Coronaviruset. Det är så läskigt och hur jag än försöker skjuta bort tankarna på det, lurar det i bakgrunden. Hoppas det vänder snart!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar