tisdag 14 april 2020

Promenad och styrketräning

Ikväll tog jag en rask promenad med Katta. Det blåste och duggade lite lätt. Men vi njöt ändå av att röra på oss.

När jag kom hem åt jag rökt lax som David har fiskat och rökt. Älskar varmrökt lax! Min man hade kokat potatis och gjort en supergod kall sås till. Sen ringde jag Kinna och frågade om hon var redo för ett Styrkepass. Det var hon som tur var.

Eftersom vädret inte var lysande, tränade vi på den inglasade altanen. Först värmde vi upp med knäböj i trx. Sen blev det sidoplanka i trx, 30 sekunder x 3 per sida. Därefter blev det draken med rodd med kettlebells 30 sekunder x 3. Sen bänkade vi med stången, så många vi orkade i tre set. Därefter gjorde Kinna knäböj i tre set och jag gjorde tricep press istället för att sköna höften.

Nu är jag mör i överkroppen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar