måndag 13 april 2020

Fokus, fokus!

Den här semestern har varit bra för mig, ja rentav hälsosam. Jag har nämligen blivit av med magkatarren som plågade mig något otroligt. Jag kan inte minnas att jag någonsin haft magkatarr tidigare. När jag var gravid hade jag halsbränna för första gången. Halsbränna och vallningar fattar man direkt att man blivit drabbad av, när man upplever det för första gången. Däremot magkatarr var lite lurigare. Jag har mått illa, men inte haft ont i magen, så jag fattade inte först att det var magkatarr jag hade fått. Men nu är jag av med skiten i alla fall, tack och lov!

Min höft har spökat lite, men jag har inte vågat ta värktabletter (på grund av magkatarren) och har klarat mig ändå. Men jag får väl ge upp det här med löpningen en gång för alla. Istället ska jag fokusera på att få till vardagsmotionen och träning tre pass per vecka.  Jag har haft mycket fokus på jobbet, men nu ska jag bli bättre på att fokusera på mig själv och det min kropp behöver för att må bra. Så fort jag blir passiv, blir jag melankolisk. Jag måste röra på mig varje dag för att må bra!

Jag gillar vindkraftverken som finns där borta någonstans i Kilsbergen.  Förmodligen kommer jag fotografera dem en hel del.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar