måndag 8 mars 2021

Rolig kvällsträning

Ikväll var det väldigt kyligt att träna ute. Så Kinna och jag gjorde ett par övningar för att få upp värmen. Dels välte vi lastbilsdäcket, som var vattenfyllt och därmed tyngre än vanligt. Dels stod den ena på alla fyra medan den andra hoppade över den och sen kröp under magen. Det gick bra ett var sitt försök. Sen fick jag för mig att jag skulle byta håll och lyckades trassla ihop benen och ramla. Så var det klippt. Jag skrattade så jag tappade andan. Ha, ha jag är smidig som en elefant! 

Förutom det, tränade vi bänkpress och marklyft. Sen hängde vi lite och gjorde knäuppdrag. Att träna tillsammans är väldigt lustfyllt. Idag hade jag absolut ingen lust att träna, men tack och lov hade vi bestämt redan i morse att vi skulle träna! 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar