söndag 18 april 2021

Härlig helg!

 I lördags morse åkte jag till Steffanie och Albin. De ska bygga en uteplats, så jag har lovat att hjälpa dem att gräva. När man gräver tycker man för det mesta att altanen är onödigt stor, he, he. Fast den här blir inte så stor. Men det var fantastiskt fin matjord där som vi bara måste ta vara på. Så det blir en hel del grävande. 

På eftermiddagen kom Nova till oss och sov över. Hon vaknade vid fem och var väldigt ledsen. Till slut somnade hon om och vaknade ledsen klockan sju. Jag trodde hon hade feber, så vi körde hem henne. Det visade sig att hon har fått nackspärr stackarn.

Efter frukosten bytte jag om och skulle jogga lugnt I 45-50 minuter.  Men jag kände direkt att det här var ingen bra dag för träning. Benen liksom sög fast I marken. Efter 20 minuter gav jag upp och gick hem. Jag vilade till efter lunch, då jag gick ut I det underbara vädret och rensade ogräs i ett par timmar. Det var lagom ansträngande. 


Vi planterade syrener hos Steffanie
och Albin också






Så lockigt hår Nova har!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar