måndag 24 maj 2021

Måndagsträning

Ikväll blev det ett styrkepass igen, trots att träningsvärken inte har släppt från förra passet. Maria hämtade mig och så åkte vi till gymmet. Men herregud vad folk det var där! Så vi åkte hem till mig och tränade utomhus. Det blev bänkpress, utfall, uppkliv, hängande benböj och russian twist. Knappt en timme tog det och vi var oerhört nöjda över att ha fått frisk luft och sluppit att köa vid maskiner. 

Jag trodde faktiskt att jag var på väg att bli sjuk, eftersom jag var så trött igår och sov två timmar på eftermiddagen. Men jag vaknade och kände mig frisk och pigg idag, märkligt nog. Även jag måste inse att åldern påverkar och att jag därmed behöver längre återhämtningstid. 

På torsdag ska jag äntligen klippa håret. Jag längtar! Just nu verkar det ha en tillväxtperiod. Två gånger har jag klippt luggen själv sen förra besöket. Ändå hänger luggen i ögonen igen. Min frisör blir nog lagom imponerad när hon får se att jag klippt håret lite på sidorna också, he, he. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar