söndag 23 maj 2021

Träningen under veckoslutet

Det är inte alltid jag hinner uppdatera här, men jag tränar på, även när jag inte bloggar. I fredags joggade jag och igår var Maria och jag på gymmet. Vi gjorde marklyft, pressar, knäböj, kabeldrag, hängande benindrag och så två maskiner. Den ena var för mage och den andra bröst. Idag har jag grym träningsvärk i axlar och rygg.

Jag hjälpte David under eftermiddagen och målade ett trätak vitt. Två strykningar orkade vi. Det frestar på att måla tak med pensel. Men det blir jättebra! 

Sara och William var här i helgen och idag åkte de hem. Just nu är hela huset upp och ner efter alla barnbarn som lekt. Jag ska ta tag i det under veckan. Egentligen hade jag planerat att jogga idag igen. Men jag kände mig dödstrött efter målningen och sov i två timmar istället. Bäst att lyssna på kroppen! 

Gräset behöver klippas också,  mer att
göra under veckan... om vädret
 tillåter det förstås...

Igår var det så varmt och soligt att 
William kunde bada ute i balja.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar