lördag 29 maj 2021

Trädgårdsarbete och styrketräning

I förmiddags var Sofie och jag och handlade lite blommor. Jag köpte krukor och jord också. När jag kom hem höll min man på att städa av altanen utdelning. Jag tog balkongen igår, så den är också redo för sommarhäng nu. I morse åt jag årets första frukost där.

Efter lunch grävde jag bort ett ungträd, lite plantor och la några stenplattor. Jag förbereder för vattenutkast som ska vara där vi tidigare hade rabatt. 

Det blev ett styrkepass, trots att jag redan var trött i musklerna. Gummibandsrodd, bänkpress och hängande knäuppdrag. Jag gjorde färre repetitioner och tog långa pauser mellan seten. Nu blir det snart lite grillat här, mums!






Älskar att bänka och kika upp i himlen



Liljekonvaljer i vår egna rabatt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar