måndag 23 augusti 2021

Underbart väder!

Vilket underbart väder vi har haft idag! Jag tog mig en promenad på lunchen bara för att njuta av vädret lite extra. När jag kom hem blev det en joggingtur och en promenad. Så idag har jag tagit 20 000 steg, trots att jag cyklade till och från bussen i Karlskoga. 

Att åka buss är väldigt avkopplande. Bussarna har hittills aldrig varit fulla, utan alla som vill sitter ensamma. Det enda störande med bussresor är när någon pratar i telefon. Alla som pratar i telefon blir så högljudda, vilket är störande. Som tur är, är det få som talar i telefon. De flesta slumrar under bussturen. 

I morgon ska jag hämta William på föris. Förmodligen kommer jag åka elsparkcykel från jobbet och dit, så jag snabbt är på plats. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar