onsdag 15 september 2021

Rejält gympass

Ikväll blev det ett riktigt långt styrkepass på gymmet tillsammans med Marlene. Vi tränade ryggen i dragmaskin och assisterande chins. Vi tränade baksida ben i maskin, framsida ben  i knäböj, bröst, armar och axlar i bänkpress, och assisterande dips. Vi tränade core (och armar) när vi gjorde hängande knäböj, plankan och i en "magmaskin".  Vi höll på i cirka 1 1/2 timme. Oj, vad möra och nöjda Vi var efteråt. Inte en enda bild tog jag eftersom det var tjockt med folk och direkt efter passet fiskade Marlene upp en chokladbit åt oss var. Vips glömdes det där med bilder bort.

Så håll till godo med ett par bilder från min promenad från jobbet till Socialkontoret i Örebro. Tisdag och onsdag eftermiddag är jag där en stund. Promenaden dit och tillbaka är en ren njutning. 

Någon frågade mig om jag alltid är så glad som jag ser ut. Öh, nej, inte alltid! Det vore märkligt,  men jag är ju optimist som ofta kan se det komiska när mindre önskvärda saker händer. 





Neutral eller?

Arga leken börjar nu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar