fredag 29 oktober 2021

Mysig start på helgen

Äntligen träffades Malin och jag! Som jag har längtat efter det! Vi åt lunch på Makeriet i Örebro och satt i lugn och ro i två timmar. Det var mycket vi skulle uppdatera varandra på. Inte en enda bild tog jag, men däremot tog jag bilder på väg hem till Sara. Vilka härliga färger det är i naturen nu. Jag älskar sådana här höstdagar när solen tittar fram och det är några plusgrader. 

Sara och jag åkte till Karlskoga och åt pizza på Katrine. Japp, två måltider på restaurang på en och samma dag,  ibland blir det så. Efter måltiden gick Sara på bio och jag tog tag i städningen hemma. Med åren har jag fått en allt större aversion mot städning. Det är ju så förbaskat tråkigt! Men nu är det gjort och det doftar nystädat. Nu kan jag slappa resten av helgen utan några måsten.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar