söndag 31 oktober 2021

Jämförelser träningsstatistik

September och oktober har jag tränat mindre än förra året. Det känns lite deppigt. Nu när restriktionerna har släppt och jag kan träna, så har jag inte gjort det. Den största orsaken till det är min rejäla förkylning. Visst är det bra att ha kunnat jobba hemifrån i pandemitider, samtidigt har det lett till att man gör det när man är sjuk och då tar det längre tid innan man piggar på sig igen.

En annan anledning till mindre träning, är att jag är hemma sent tre kvällar i veckan och då orkar jag inte ge mig iväg.  Men en tröst är att jag har promenerat bra båda månaderna. Alltid något! 

Den här helgen har min man och jag varit i Stockholm och bara varit. Vi har promenerat och ätit gott och slappat. Vi behövde det båda två. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar