tisdag 22 mars 2022

Morgongym och Örebrohäng

I morse tänkte jag så många gånger "Nej, jag orkar inte gymma". Trots det packade jag väskan och åkte dit. För jag vill ju gymma, även när jag sovit för lite och är som en zombie klockan fem på morgonen. Fem går jag upp för att hinna äta innan träningen. Strax efter sex var jag på gymmet och tränade lastdrag, tåhävningar, smal rodd, ryggresningar med 10 kilos vikt, planka, sidoplanka och marklyft. Jag var riktigt skönt mör i kroppen efteråt.

Nästan varje dag går jag en lunchpromenad i cirka tjugo minuter. Ett väldigt bra knep för att minska paltkoma och kaffeintag. En rask promenad piggar upp. Så blev det idag också. Solen värmde skönt och humöret blev på topp. Mars månad levererar verkligen vår i år!

Efter jobbet åkte jag direkt till Örebro och hämtade William på förskolan eftersom Sara blev lite sen. William och jag gick och handlade på Coop, åt middag och lekte. Han älskar att sjunga och göra rörelser till. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar