lördag 22 oktober 2022

Överlägsen segrare

Padel idag och vi var bara tre. Så vi bestämde att när den ensamma servade, fick de båda motståndarna bara returnera bollar i den rutan. Om bollen hamnade utanför tillföll poängen den ensamma. Efter ett varv bestämde vi, syrran och jag, att regeln om en ruta bara gällde oss. Simon fick ta bollar över hela planen. När det var 10 minuter kvar och vi trots ändrade regler inte vunnit ett enda set, bestämde vi, syrran och jag, att Simon fick spela med vänstern. Simon fotade sig i allt vi bestämde och vann överlägset med vänstern. Syrran och jag skrattade åt oss själva så tårarna rann. Vid en boll låg jag på alla fyra och bröt ihop i skratt. Herregud vilket bollgeni han är!!!

Efter matchen mötte jag upp Kinna och vi tog en fika på Espresso House. Mysig och rolig start på helgen!

Överlägsen segrare: Simon 

En promenadseger även när han spelade med vänstern.

Tröst och mys med Kinna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar