fredag 16 december 2022

Fredagsfys

Nästan tjugo grader kallt i morse. Det går bra, bara man klär på sig rejält! Som vanligt blev det ett styrkepass på morgonen. Jag tränade bänkpress, axelpress, hantercurl, tricep press, bensänkningar (mage), rumplyft (mage) och magcrunches i maskin. 

Nöjd och trött i musklerna, åkte jag hem och duschade. Dagens outfit blev ett missköp jag gjort. Ibland gör jag dåliga, impulsiva köpval av kläder. Den här toppen är mönstrad till max och påminner oroväckande mycket om ett tapetmönster. Men ibland blir jag full i fan och tänker med ett litet leende "alltid stör sig någon på den". Själv behöver jag ju inte se den och lider därför inte av den. Jag överväger att färga den svart någon gång.

En bild från 2020 på Sofie som gymmar.

Usch, riktigt mönstrad överdel



Som sagt, mönstret liknar en tapet...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar