tisdag 24 oktober 2023

En riktig rörelsedag!

 Idag har det blivit mycket motion. Trots att jag faktiskt inte mår hundra bra. Men om jag skulle vila varje gång jag är snuvig, skulle jag vila jämt och ständigt. Jag gick till och från jobbet och då frös jag lite. Marlene och jag joggade hemifrån till gymmet,  gymmade och promenerade sen hem. Så idag har jag promenerat och joggat nästan 1,5 mil. 

Vi joggar med ryggsäckar på oss. Jag hade lite för mycket kläder på mig. När vi kom fram till gymmet var håret blött av svett. Mössa på mitt tjocka hår är ingen hit. Men det är ju bara att gilla läget. När man tränar blir man svettig. På gymmet gjorde vi pulldowns, assisterande chins och två olika benövningar som även tar rumpan. 

När vi gick hem var det mörkt, vindstilla och månsken. Vi turades om att gäspa ikapp. Promenad i mörkret gör att man slappnar av än mer. I natt kommer jag sova gott!





Älskar färgerna i naturen!


Jag är redan röd i ansiktet efter en
kilometer  till Marlene 

Promenaden hem

Skön kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar