fredag 20 oktober 2023

Energilös, kort springtur

Galen fredag då jag inte ens hann äta lunch, men det fick gå ändå. Det är så många olika processer på gång både med jobb och studier, vilket gör att jag blir stressad och trött. Men idag hade Marlene och jag bestämt oss för att springa. Direkt efter jobbet bytte jag om och mötte upp Marlene. 

Vad händer när man springer utan energi, tror du? Precis! Jag orkade ingenting. Varje steg var en plåga och just innan 3 kilometer fick jag bryta och gå istället. Den här gången kände jag inte "Bättre lite träning än ingen alls". En klokare person hade stannat hemma och ätit istället. Som tur var, lagade min man mat när jag kom hem, tack och lov! Steffanie och Albin var här och underhöll oss. Härligt med många skratt och mysigt att träffa dem. Snart, snart kommer deras bäbis. Vi längtar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar