söndag 1 oktober 2023

Träningen i september

Nej, september var ingen bra månad för mig, sett ur träningsperspektiv. Av olika anledningar har jag inte prioriterat träning. Förkylningarna har avlöst varandra och till slut bestämde jag mig för att vila istället för att bli frisk. Sömnen har varit dålig kvalitetsmässigt. Antalet timmar ligger runt åtta per natt, men när jag har virus i kroppen blir pulsen högre och sömnen orolig.

Men vardagsmotionen har jag hållt i, så antalet steg under september är bra och bättre än förra året. Men jag har fått lite krämpor av att inte träna. Min högra höft krånglar igen. Min kondition är usel och jag känner mig sjukt otränad. Dessutom känner jag ett motstånd till att träna. Jag vill helst bara sitta och läsa, när jag kommer hem från jobbet...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar