söndag 31 december 2023

Årets sista padelmatch

Kinna och jag spelade årets sista padelmatch. Som vanligt blev det många skratt under matchen. Vi var ensamma om att spela och det är tacksamt, när man skjuter bollar in på planen bredvid...

December har blivit en bra månad när det gäller träning och rörelse.  31 träningspass mot förra årets 22. Fler steg och lika bra sömn som förra året blev det också. 

Det jag är mest nöjd över under året är, att jag hållt i med löpningen. Mitt mål under 2023, var att träna varierat. Det har blivit både styrketräning, löpturer, cykelturer, padelspelande och promenader. Men visst skulle jag kunna träna ännu mer varierat! De tre loppen jag var anmäld till, gick inte att genomföra, då jag fick förhinder. Än så länge har jag anmält mig till ett lopp under nästa år.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar