onsdag 27 december 2023

Lunch och bad Loka Brunn spahotell

Kinna och jag tillbringade en avkopplande eftermiddag på Loka Brunn. Vi åt lunch och därefter badade vi. En stund satt vi ute i solskenet och badade. Jag hade gärna haft lite varmare vatten utomhus, men det var ljuvligt att sitta i solen.

Vi fick frågan från en personal om vi är systrar, då hon tyckte vi var så lika. Vi skrattade lite åt det och jag skojade om att vi borde ha sagt att vi är kusiner. Ja, sa Kinna, eller pysslingar. Då började jag gapskratta eftersom jag tänkte att pysslingar är detsamma som "småfolk". Men när jag kom hem och googlade på pysslingar stod det att det även kan betyda släkting i femte led. 

Vi hade det i alla fall både roligt och härlig eftermiddag tillsammans. När vi åkte hem kändes våra kroppar mjuka och vi var redo för att fortsätta slappa hemma.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar