onsdag 31 januari 2024

Januari- rekordmånad

Januari, en tuff vintermånad med snö, is och kyla. Trots det har jag slagit rekord i fysiska aktiviteter jämfört med andra månader med 59 aktiviteter mot förra årets 39.  Nästan varje dag har jag promenerat och tre gånger i veckan har jag yogat. Styrketränat har jag också gjort men löpning har det varit sämre med. De gula markeringarna är löpning, så ynka sex löppass blev det i januari. Grön färg är promenader och rosa är både styrketräning och yoga. Lila är padelpass. 







En enda sak är jag missnöjd över och det är brist på skidåkning. Trots bra förutsättningar står mina skidor och dammar i källaren. Synd!

Sömnen är lite, lite bättre än förra året. Antalet timmar är ungefär detsamma, men kvaliteten är bättre i år, troligen för att jag rört mig mer och yogat på kvällen. 


Antalet steg har också ökat i år. Det är ju för att jag har promenerat oftare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar