söndag 4 februari 2024

Slut på veckan och planering av nästa

I tider med isfria gång- och cykelvägar glömmer man bort hur meckigt det är att planera för utomhusträning under vintern. Nu skulle det kännas lyxigt att kunna planera för löpträning vilka dagar som helst. Istället får man planera efter väderlekdrapporten. 

Nu har mitt gymkort gått ut och jag kommer med all sannolikhet köpa ett nytt årskort. Även om jag har lekt med tanken att vänta. Jag gymmar ju inte frekvent och kan styrketräna hemma. Så det känns inte bråttom med nytt kort.

Idag har jag styrketränat, promenerat och yogat. Dessutom har vi haft finbesök av Sara, Lovisa, Steffanie, Albin och Svante. Mysigt!



Sara sitter med Svante 

Steffanie med Lovisa 






Jag och Lovisa

Jag och Svante 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar