söndag 10 mars 2024

Gråväder en söndag

I förmiddags var vi bjudna på fika hos Steffanie och Albin. Lille Svante är vaken mer och mer nu och blir snart fyra månader. Han är en avbild av sin pappa med mörkbruna ögon och mörkt hår, så söt! 

Resten av dagen har jag latat mig, eftersom jag känner mig trött. Jag har till och med sovit en stund. Kanske är det någon förkylning som lurar igen. Hoppas jag vilar bort den i så fall! Helt klart är, att detta gråa, kalla väder är inte uppiggande alls. Hoppas det blir bättre väder under veckan. 

Idag har jag beställt blomfröer. Det börjar bli dags att så till sommarens krukor och rabatter. Jag beställde bland annat flera sorters luktärter. Det blir spännande att se om de fröer jag själv har plockat från förra årets rosenskära kommer att ta sig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar