tisdag 4 juni 2024

Första löppasset i juni

Underbart väder idag också och lite svalare. Jag passade på och tog en kort löptur efter jobbet. Benen kändes pigga men det "snörpte" lite i halsen. Ena stunden tror jag att det är allergin som påverkar mig, andra stunden förkylning och det tredje alternativet kan också dyka upp när min hypokondri slår till; då jag är övertygad om att jag lider av någon dödlig sjukdom. Det troligaste är att "snörpet" är allergi, eftersom besvären bara kommer när jag är utomhus. Jag känner av det även när jag sitter still och rensar ogräs. Faktum är att besvären blir ännu värre då.

Nåja, det gick bra på min korta springtur och i morgon verkar det finnas chans till regn. Förhoppningsvis sköljs en del pollen bort då.

I morgon är det onsdag och redan veckans sista arbetsdag. I juni har jag bara en endaste hel arbetsvecka. Det känns verkligen att det är sommartider nu!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar